SEVGİ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
SEVGİ etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

3 Mart 2012 Cumartesi

SENİNDİR

Heyben acıyla dolar da; Nefes alamazsan, Gel! Huzur bulacağın kıyılarım senindir. Umutların solar kurur da; su bulamazsan, Beraber sulayalım, gözyaşlarım senindir. ... ... Yalnızlık hep koynunda, bir türlü atamazsan Anahtar her zamanki yerde; evim senindir. Derin Bir düşe düşersen; bir el bulamazsan, Yanındayım ben! Tut elimi; elim senindir. Siyah beyaz olurda hayat; renk katamazsan, Gök kuşağın olurum. Tüm Renklerim senindir. Aylar hep Eylül olur; nisanı bulamazsan, Tarlam dolu dolu! Kır çiçeklerim senindir. Rahatlamak isteyip kimseye kızamazsan, Kopar yırt! Sararmış şiir notlarım senindir. Fırtınaya tutulur; bir liman bulamazsan, Demir at sineme bitanem! Koylarım senindir. Kanadın kırılırda; maviye uçamazsan, Ne güne duruyor al! Kanatlarım senindir. Çaresiz çilelere; bir umut bulamazsan, Kendime etmediğim; dualarım senindir. Ey CAN Yanım senindir Yarım senindir, Canım senindiR

2 Mart 2012 Cuma

SEVGİ

. SEVGİ, bazan gülücük, bazan gözyaşıydı.. SEVGİ; bir çocuğun masumiyetiydi.. Aydınlıkta karanlıkları yaşamaktı SEVGİ. ... Bazan, samanlıkta iğne aramak, Bazan da burnunun ucundakini görememekti SEVGİi.. SEVGİ; yazın üşümek, kış'ta da cayır cayır yanmaktı.. SEVGİ elma şekeriydi bazan, bazan da acıların acısıydı... SEVGİ; beklemek, sabrektmekti SEVGİ.. Gözyaşından bile umut etmekti SEVGİ.. Ağlıyormusun diye sorulduğunda, "Hayır, gözüme toz kaçtı" diyebilmekti SEVGİ. Yalnızlıkları gizlemekti SEVGİ bazan, Bazan da kalabalıklar içinde yalnız kalmaktı... SEVGİ; yağmurda ıslanmamaktı belki, Belki de; hani olurya, YA SEVERSE'ydi.. En zor zamanlarda iyiyim diyebilmekti SEVGİ. SEVGİ; sevgilisi 10 dakika geç mesaj attı diye kızanlara inat, Aylarca belki de yıllarca bir "NASILSIN " mesajı beklemekti .. SEVGİ; geceleri yastıklara sarılıp dertleşmekti.. Uykusuz geçen gecelerdi SEVGİ... Buğulu camlara "SENİ SEVİYORUM" yazamaktı SEVGİ, Hani olur da hisseder diye... SEVGİ; bazan gül kadar güzel koksa da, bazan da ısırgan kadar yakıcıydı SEVGİ; radyo da çalan bir müziğe eşlik etmek, Kalem, kağıtla yoldaş olmaktı... Hayal'di SEVGİ, Hayat'tı. Nefes aldığını unutmaktı... Umuttu ya SEVGİ.. Ayrı ayrı yerlerde birbirine sarılıp UYUMAK'tı.. Aslında SEVGİ; ACI, TATLI herşeydi.. ANLAYABİLENE, YAŞAYABİLENE.

ÖZLEMEK

SEVGİ,yanında olanı sevmek değil uzakta olanı yanında hissetmektir. Uzaklıklar sevenler için önemsizdir ÇÜNKÜ gerçek sevgiyi anlatan tek duygu ÖZLEMEKTİR

ÖYLE BİR SEVGİ

hani bir şarkı duyarsın,hani için geçer biraz, karamsarlaşırsın, hüzünlenirsin biran ağlamak gelir içinden, ağlayamazsın bir türlü, benimkisi böyle bir sevgi amaçsız çaresiz sonsuz
Tüm cihan Yedi düvel Kırk sekiz afet Önüme engel dizilse Bekleyenim sen olsan Engel kim olabilir bana Bu aşk yolunda Seven sen olsan Sevilen ben.
ღ Bir kadına ne verirseniz verin, onu daha da büyük hale getirir. ღ Ona bir ev verirsiniz, size bir yuva verir; ღ Ona sebze verirsiniz, size yemek verir. ღ Ona bir gülücük verirsiniz, size kalbini verir. ღ Ona bir şarkı söylerseniz, size konser verir. ღ Kendisine verileni, çarpıp çoğaltarak geri verir.

SEVECEKSİN

Sen benim kara ömrüme vuran Suyumu harelendiren sevincimdin. Onu sevebileceğinin en yücesiyle sevdin. Titreme daha fazla kalbim! Bağışla kendini artık onu da bırak gitsin. . O senin en ezel gününden kaderin. Sen onu nasılsa bin kere daha seveceksin.
Aşk diyorum şerhini siz yapın. Kalbinizde aşk adına manayı siz arayın. Arayanlar bulamaz ,bulanlar arayanlardır sırrının Esrarının ilmeğine bakarak nakışını çıkarın.

3 Nisan 2011 Pazar

SENİ SEVİYORUM

 
Bana hayallerini anlat diyorsun
Hayallerim bitmez sen var oldukça
İçimde bin sevgi bin aşk büyüyor
Hayaller tükenmez sevda sonsuzsa
Bana hayallerini anlat diyorsun
Orada sen varsın bunu biliyorsun
Bana sonsuz aşkı yaşatıyorsun
Sevmeyi çok sevmeyi öğretiyorsun
Sevdaların en ölümsüzünü
Aşkların en güzelini yaşıyorum seninle
Ancak daldığım hayallerde
Dokunuyorum dokunuyorum mutluluğa
Ölümsüzleşiyor her şey çevremde
Papatyaları seviyorum
Denizi gökyüzünü insanları
Özlemlerim eriyor
Seni sevdikçe
Daha çok seviyorum seni
Sevmenin ne demek olduğunu
Karanlıkları siliyoruz yeryüzünden
Aydınlıklara merhaba diyoruz
Birlikteyiz
Kulağıma fısıldıyorsun
Seni çok seviyorum seni çok seviyorum
Hayalle gerçeği ayıran o çizgide
Gerçekler hayal oluyor hayaller gerçek
Seni çok seviyorum seni çok seviyorum
Ancak daldığım hayallerde dokunabiliyorum mutluluğa
Birlikteyiz
Ve fısıldıyorum kulağına canım aşkım
Seni çok seviyorum seni çok seviyorum

28 Şubat 2011 Pazartesi

SEN VURDUNDA BEN ÖLMEDİMMİ

RÜzgarda hasretinle ne atesi yaktım da
bir seni yakamadım,beni yaktıgın gibi
mapusta gÜn,çölde su,oruçta ekmek gibi bekledim seni
sense araya korkular koydun,yasaklar koydun
bitmez tÜkenmez engeller koydun
''Şimdi nerdesin?''diye sakın sorma bana
sen çagırdın da ben gelmedim mi?
sen varken darılmazdım çiçeksiz baharlara
bu kasvetli aksamlara,
Ağlamazdım gidenlerin ardından
ÜzÜlmezdim ayrılanlara
bakıp iclenmezdim tren istasyonlarına,
Usluydum masum çocuklar gibi
Delirmezdim,savrulmazdım,kÜfretmezdim
Hele ölmeyi hic dÜsÜnmezdim!
Şimdi soruyorum sana
Adı ''SEVDA''ysa bu cehennemin
Sen yaktında benyanmadım mı?
Biliyorsun bÜtÜn korkularına arka çıktım olmadı
Haziran da kar olup yağdım avuclarına olmada
daglara merdiven dayadım olmadı
sevdim olmadı
taptım olmadı
artık benden pes
bu askın biletini istedigin gibi kes
nasılsa gidiyorsun
arkanda aglayan bir çift göz
yıkılmış bir dağ paramparca görmek istiyorsan
cek silahı daya alnıma
SEN VURDUNDA BEN öLMEDİM Mİ?..ALINTI

7 Şubat 2011 Pazartesi

doğum günü kutlamaları




SENİ SEVİYORUM


sevmek; bakmak değil görmekse eğer,
sevmek; yanındayken başını
omuzuna koyabilmekse eğer,
sevmek; yanındayken yalnızlığı unutmaksa eğer,
SENİ SEVİYORUM....

* * * * *

sevmek; senle iken yere daha sağlam
basabilmekse eğer,
sevmek; yokluğunda seninleymiş gibi
hissetmekse eğer,
sevmek; hayallerine senide sokabilmekse eğer,
SENİ SEVİYORUM

* * * * *

sevmek; yatağa uzandığında, seni düşlemekse eğer
sevmek;sen üşüdüğünde gölgemle
seni ısıtmaksa eğer,
sevmek; sevdiğini çıklık çığlığa söylemekse eğer,
SENİ SEVİYORUM

* * * * *

sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin
kopmasıysa eğer,
sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan
bakabilmekse eğer,
sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer,
SENİ SEVİYORUM

*ALINTI

SEVİYORUM BE


Şöyle uzanıyorum yatağıma her gece

Yatağıma dediğime bakma

O yatakta emanet ömrümün emanet olduğu gibi

Günü geldimi vereceğim asıl sahibine

Parmaklarımı kenetlediğim ellerim başımın altında

Kapayamadığım gözlerim eskimiş ahşap tavanda

Belki inanmayacak abartı diye adlandıracaksın ama

Yüreğim göğsüme sığmıyor

İçimdeki sevgin her geçen gün büyüyor..büyüyor..büyüyor…

Arada bir nefesim dikkatimi çekiyor öyle hızlanıyor ki

Soluk soluğa kalıyorum hayalimde güzelliğinle

O an neden yanımda olmadığınısaramadığımı koklayamadığımı

Seni sevgilimi ömür verdiğimi benden esirgeyen mantığı

Sorguluyorum yargılıyorum kızıyorum sövüyorum

Seni delicesine seviyorum be! Seviyorum…..





Gece sessiz ama hasretin ama senin özlemin çığlık çığlığa

Bilmiyorum kaç geceler sabaha yakın saatlerde

Hayalinin sarhoşluğuyla sızıp uyuyabildim

Oysa ki göğsümde uyuyan sen

Ciğerlerime çektiğim saçlarının cennet kokusunda

Nasılda huzur bulmak vardı kim bilir?

Bu düşünceler yoruyor beynimi artık

Çaresizliğin girdabında başım döne döne iniyorum en dibe

Sensizliğin kimsesizliğin taa en derinliğine

Seni delicesine seviyorum be! Seviyorum….

6 Şubat 2011 Pazar

KALBİMİN EN DEĞERLİ ÇİÇEĞİ




Flores - Mensagens e Imagens!

EY KALBİMİN GÜLÜ.
MENEKŞESİ SÜMBÜLÜ.
EN DEĞERLİ PIRLANTAM.
MUTLULUĞUMU NASIL ANLATSAM.
İYİKİ SEVMİŞİM SENİ.
EY KALBİMİN EN DEĞERLİ ÇİÇEĞİ.

rüyalarda sen varsın

baş harfi ben

gitmeseydin benden

A HAYAT BEN SANBA NE DİYEYİM

A Hayat Ben Sana Ne Diyeyim

ne çocukluğumu yaşadım ne gençliğimi

ben bilirim o yıllar neler çektiğimi
misketlerim yoktu belki oynayacağım  
yoktu bir amacım sarılacağım

gençliğim boş İstanbul sokaklarında geçti benim
boş bakışlarda aradığım mutluluğun resmiydi belkide
attığım her adım belaya tutsak  
mutluğun resmini öfkeli bakışlarda silmiştim belkide

ben hayatı anlamaya çalışdıkça  
binbir tuzaklar koydu yollarıma
uzaklaşıyordum belki ondan da  
ama yiğitler bitmez boş İstanbul sokaklarında

artık göz yaşıma sığdırdımışım hayatı
her damlada atıyorum içimden  
mutluluğun resmiyle beraber
anlamıştım artık hayatım hayata tutsak

ne insanlar tanımıştım köhne bar köşelerinde  
artık kaybolmuştum boş içki şişelerinde
eriyordum siliyordun ey hayat beni de
tüm acıları yaşıyordum bu yorgun bedenimde
  
hayatımı hayatın içinde değiştirme vakti geldi
akan göz yaşlarımı silme vakti
boş İstanbul sokaklarını doldurma vakti gelmişti
ben beni bulmuştum artık  

kim derdi hayatlar yalnız yaşanır
herkes kendi hayatını yaşar  
oysa ki uzaklarda benim hayatımı ben gibi yaşayan biri varmış meğer
adını bilmediğim yüzünü görmediğim sadece duygularda sevdiğim

bu bizim şiirimiz olsun seninle yazdık farzet
hiç görüşemesekte hayaller içinde yaşasakta beraber
bu bizim şiirimiz olsun yıllar sonrada dilimizden düşmeyen
ben seninle boş İstanbul sokaklarındaki mutluluğun resmini çizdim

Eklenme Tarihi: 29.11.2006

İlker Matbu

AŞK OKUDUM

Ben bu gönül tezgahında
Aşk dokudum, aşk okudum
Erenlerin dergahında
Aşk okudum, aşk dokudum

Her güçlüğü bile bile
Göznuruyla, sabır ile
Yumak yumak, çile çile
Aşk dokudum, aşk okudum

Bir ömür yana yakıla
Yazdığım sığmaz akla
Acımadım kırkdört yıla
Aşk okudum,aşk dokudum

Sevgi insanlığın özü
Odur aydınlatan bizi
Hak yolunda oldum terzi
Aşk dokudum, aşk okudum.

ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN