2 Şubat 2011 Çarşamba

mor süveter

2 yorum:

  1. Beyza Nur'cuğum öncelikle bu kadar geç yazdığım için çok özür dilerim.İnan bazen haftalarca bloğumu açamıyorum.Güzel sözlerin için çok teşekkürler ama hiç boyama dersi almadım.Folyo kabartma yaparken hocamız boyama konusunda da yardımcı oluyor.Büyük bir ihtimalle zımparalaman gerek,çünkücilanın üstüne boya tutmaz.Ama sömestr sonrasını beklersen kurstaki ahşap boyama hocasından senin için ayrıntılı bilgi alırım.Tanıştığımıza sevindim,seninde ellerine sağlık.Ayrıca bloğun da çok güzel.Tekrar yazışmak üzere hoşcakal,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. nilgüncüğüm çok teşekkür ederim canım,anlıyorum canım haklısın sürekli net başında oturamıyorsun.sömestr sonunu bekleyeceğim canım ayrıntıları öğrenirsen sevinirim.bende tanıştığımıza çok sevindim sevgiler

    YanıtlaSil