28 Şubat 2011 Pazartesi

SEN VURDUNDA BEN ÖLMEDİMMİ

RÜzgarda hasretinle ne atesi yaktım da
bir seni yakamadım,beni yaktıgın gibi
mapusta gÜn,çölde su,oruçta ekmek gibi bekledim seni
sense araya korkular koydun,yasaklar koydun
bitmez tÜkenmez engeller koydun
''Şimdi nerdesin?''diye sakın sorma bana
sen çagırdın da ben gelmedim mi?
sen varken darılmazdım çiçeksiz baharlara
bu kasvetli aksamlara,
Ağlamazdım gidenlerin ardından
ÜzÜlmezdim ayrılanlara
bakıp iclenmezdim tren istasyonlarına,
Usluydum masum çocuklar gibi
Delirmezdim,savrulmazdım,kÜfretmezdim
Hele ölmeyi hic dÜsÜnmezdim!
Şimdi soruyorum sana
Adı ''SEVDA''ysa bu cehennemin
Sen yaktında benyanmadım mı?
Biliyorsun bÜtÜn korkularına arka çıktım olmadı
Haziran da kar olup yağdım avuclarına olmada
daglara merdiven dayadım olmadı
sevdim olmadı
taptım olmadı
artık benden pes
bu askın biletini istedigin gibi kes
nasılsa gidiyorsun
arkanda aglayan bir çift göz
yıkılmış bir dağ paramparca görmek istiyorsan
cek silahı daya alnıma
SEN VURDUNDA BEN öLMEDİM Mİ?..ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder