7 Şubat 2011 Pazartesi

SEVİYORUM BE


Şöyle uzanıyorum yatağıma her gece

Yatağıma dediğime bakma

O yatakta emanet ömrümün emanet olduğu gibi

Günü geldimi vereceğim asıl sahibine

Parmaklarımı kenetlediğim ellerim başımın altında

Kapayamadığım gözlerim eskimiş ahşap tavanda

Belki inanmayacak abartı diye adlandıracaksın ama

Yüreğim göğsüme sığmıyor

İçimdeki sevgin her geçen gün büyüyor..büyüyor..büyüyor…

Arada bir nefesim dikkatimi çekiyor öyle hızlanıyor ki

Soluk soluğa kalıyorum hayalimde güzelliğinle

O an neden yanımda olmadığınısaramadığımı koklayamadığımı

Seni sevgilimi ömür verdiğimi benden esirgeyen mantığı

Sorguluyorum yargılıyorum kızıyorum sövüyorum

Seni delicesine seviyorum be! Seviyorum…..





Gece sessiz ama hasretin ama senin özlemin çığlık çığlığa

Bilmiyorum kaç geceler sabaha yakın saatlerde

Hayalinin sarhoşluğuyla sızıp uyuyabildim

Oysa ki göğsümde uyuyan sen

Ciğerlerime çektiğim saçlarının cennet kokusunda

Nasılda huzur bulmak vardı kim bilir?

Bu düşünceler yoruyor beynimi artık

Çaresizliğin girdabında başım döne döne iniyorum en dibe

Sensizliğin kimsesizliğin taa en derinliğine

Seni delicesine seviyorum be! Seviyorum….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder